Registreer je vrijblijvend op www.FeyenoordForum.net en profiteer van vele extra functies. Ook zonder registratie op het forum kunnen gasten meepraten in de wedstrijdtopics.

Facebook Twitter

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wanbeleid.
BerichtGeplaatst: 17 aug 2014, 20:41 

Ik heb voor het aankoopbeleid echt maar één woord; wanbeleid. Verschrikkelijk gewoon, van geel mag weg van mij.

Profiel  

Berichttitel: Re: Wanbeleid.
BerichtGeplaatst: 18 aug 2014, 00:18 
Moderator

Maak er een poll van!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 aug 2014, 09:17 

Het optreden van de technische staf vwb aankoop en verkoopbeleid had beter gekund, of doortastender. Maar wanbeleid en vertrekken, dat is te kort door de bocht.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 aug 2014, 10:32 

Waarom wanbeleid? Tot nu toe toch wel aardige aankopen gedaan. Zeker wanneer je let op de uiterst beperkte middelen. Immers, Janmaat, Pellè, Bilal, Hahn, Kazim, Wilkshire. Gewoon goed. Natuurlijk zit er ellende bij. Verhoek, Goossens en dat kaliber. Jammer dat vooral Gossens het niet heeft kunnen waarmaken, maar de gok vond ik niet verkeerd en zeker geen wanbeleid. Voor Verhoek zijn we Cabral kwijtgeraakt, ook geen slechte ruil. Dus gewoon goed gedaan. Wanneer Ziyeck niet wil, omdat ie een basisplaats eist, dan toch lekker niet. Dat is juist goed beleid.

Laatst bijgewerkt door Hanegem op 18 aug 2014, 20:31, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 aug 2014, 17:52 

Het optreden van de technische staf vwb aankoop en verkoopbeleid had beter gekund, of doortastender. Maar wanbeleid en vertrekken, dat is te kort door de bocht.

Hey Els ook weer de weg terug gevonden? Hoe gaat die?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 19 aug 2014, 10:58 

Hey Els ook weer de weg terug gevonden? Hoe gaat die?

Gaat wel goed. Laatste dagen van de vakantie, dus de traditionele 'ik heb echt helemaal geen zin in wat dan ook' komt ook al weer terug.
Hoe is het bij jou?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 aug 2014, 20:00 

Ja rustig :) Maandag vertrek ik naar Rome moet deze week nog werken en dan vakantie :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 21 aug 2014, 09:07 

Prettig vooruitzicht.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 aug 2014, 12:14 

Wilkshire is een aanwinst. Zit er in de jeugd nog een goeie linksbuiten? Een linksbuiten erbij is niet verkeerd.
Feyenoord is afhankelijk van zijn buitenspelers. Die moeten aan de bal komen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 23 aug 2014, 10:14 

Woudenberg schijnt een belofte te zijn.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 23 aug 2014, 11:19 

Woudenberg is absoluut een belofte, talent. Heb hem regelmatig in de A1 gezien en heeft een enorme drive naar voren. Ik zou het met hem proberen. Van Beek en Kongolo centraal en Woudenberg op links.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 aug 2014, 11:51 

Ben Fan van Woudenberg heeft drang naar voren, maar wel met een gedachte. Hij heeft coaching skills ook (zag ik bij Excelsior) en hij lijkt wat op Koeman van vroeger qua looks. Probleem is dat hij geblesseerd is geloof ik.

----------------Mulder/Hahn-------------

Wilkshire---van Beek----Kongolo----Woudenberg

------Clasie/Toornstra------Vilhena/Clasie------

----------------Toornstra/Vilhena--------------

Schaken-----------Te Vrede----------------Boëtius

Middenveld kan met Clasie,Toornstra(10) en Vilhena of Toornstra, Vilhena(10) en Clasie.

Wanbeleid vind ik het zeker, (v.Hanegem besloot niet voor niks te kappen) aangezien spelers als Kazim en Boulahrouz gewoon weer gehaald worden en nog steeds lopen Verhoek en Goossens jeugd in de weg. Mathijsen is sinds dit jaar echt over voor het niveau Feyenoord (je kunt niet tegen de middenlijn aanspelen met hem, want dan krijg je goals tegen uit de counter. (zie Besiktas en Gisteren Utrecht en verder domme overtredingen waaruit de vrije trap Heerenveen kwam die erin vloog en dekfouten bij corners)

Ik zie niks van positiespel (iets dat alle kleine clubs zelfs beheersen met veel slechtere spelers nog) en het ergste is dat niemand iets doet om z'n zwakke been te trainen. (iets wat ik en m'n broertje uit ons zelf hebben geleerd en ik krijg er niks voor en hoef het niet te kunnen) Immers was vorig jaar goed, maar dat kwam omdat hij top spelers (voor de eredivisie) om zich heen had als Pellé en Janmaat etc en nu zie je als het van hem moet komen dat hij heel matig is. (vooral voetballend)

Basa vind ik echt een schande dat we daar 3,5 miljoen (kan oplopen tot 5 miljoen) voor betaald hebben, aangezien het niet eens een directe versterking is en hij hooguit een half jaartje bij Heerenveen wat leuke dingen deed. (ook vooral uit de counter)

V.Geel kan ons in mijn ogen niet verder helpen, omdat hij gewoon het netwerk mist. Hij is redelijk goed zonder geld en sterk met verkopen, maar wanneer je gezond bent zoals nu dan houd het op en weet hij het niet. Transfervrije spelers en huren van spelers is wat hij doet.(vooral tips en spelers die iedereen kent) juist nu zou je een Leo Beenhakker kunnen gebruiken die wel met geld de juiste spelers kan halen en zelf dingen scout of tips van mensen die hij kent uit het buitenland. (kijk wat die vent vroeger scouten man Ibra en al die belgen voor 020 en bij ons Cruz volgens mij)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 sep 2014, 14:46 

Bedankt voor die spits he martin paardenlul

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 sep 2014, 15:15 

Welke spits? Bas Dost, die liever als een Winston Blowgarde op de duitse bank zit geld te verdienen dan te spelen? John Guidetti, die 2 mln per jaar wil verdienen en de afgelopen twee jaar 45 minuten heeft gespeeld? Over welke spits heb je het? Aslof Van Geel maar mwet vingers hoeft te knippen en dan een spits binnen komt wandelen die hier voor drie ton per jaar 30 goals per seizoen maakt? Sorry, ik ben het vaak met je eens, maar hier sla je volgens mij echt de plank mis.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 sep 2014, 15:34 

een spits die beter is dan die dikke turk en te vrede. je zal zien dat we nog wedstrijden gaan krijgen waarin Immers in de spits gaat lopen, verschrikkelijk

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 sep 2014, 18:13 
Moderator

Volgens mij is Kazim Kazim behoorlijk afgetraind..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 sep 2014, 18:14 

een spits die beter is dan die dikke turk en te vrede. je zal zien dat we nog wedstrijden gaan krijgen waarin Immers in de spits gaat lopen, verschrikkelijk

En als ie dan twintig keer scoort, heb ik er geen moeite mee.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 sep 2014, 15:42 

Immers die twintig scoort.. hoeveel belangrijke kansen heeft die gast al wel al neit weer niet binnengeschoten?? 5?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 sep 2014, 19:48 

Niet binnengeschoten? Wel meer dan vijf. :-)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 mei 2015, 08:41 

Zit daar eigenlijk die lap tekst te lezen over de intentie die de Bestuurders hadden bij Feyenoord. Deze is op iedere positie toch eigenlijk verbonden met de bouw rondom Rotterdam en ik wist het natuurlijk al een tijdje maar toch lees ik dat verhaal weer met een schuddend hoofd op Facebook.

Een schitterend plan dat door diverse factoren om zeep is geholpen door interesse conflicten uit eigenbelang, want laten we eerlijk zijn. We hadden al lang een schitterend nieuw stadion aan de Maas kunnen hebben als wij als één, hand in hand dit samen hadden gewild vooooor Feyenoord toch?

Ook hier zijn ver gevorderde FIFA styled methodes te bespeuren naar mijn mening en vandaar deze aanvulling in het topic wanbeleid, zou er namelijk niet op iedere post iemand moeten zitten die gespitst is op zijn kerntaak ongeacht zijn achtergrond in de bouw en lokale politiek?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 30 mei 2015, 13:11 
Moderator

Lijkt me wel Wout

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]